PONIEDZIAŁEK

I Śniadanie
Owsianka kokosowa z mango i płatkami migdałowymi, koktajl proteinowy.

kaloriebiałkowęglowodanytłuszcze
43029g45g12g

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

430                        29g                        45g                                        12g

 

II śniadanie
Kanapka z sałatą, pieczonym indykiem, serem i warzywami.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

480                        21g                        63g                                        17g

 

Obiad
indyk na oleju kokosowym z pędami bambusa i warzywami w sosie słodko ostrym.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

520                        26g                        62g                                        17g

 

Podwieczorek
Placek czekoladowy z bananem, smoothie jagodowe z daktylami.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

610                        40g                        50g                                        21g

 

Kolacja
Sałatka z grillowanych warzyw i pstrąga wędzonego na gorąco.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

520                        34g                        10g                                        35g


WTOREK

I Śniadanie
Twarożek domowy z orzechami włoskimi, żurawią i bananami.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

500                        44g                        50g                                        14,5g

 

II śniadanie
Sałatka z jajkiem, brokułami i burakami w sosie jogurtowym

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

380                        25g                        25g                                        20g

 

Obiad
Indyk pieczony z pomidorkami na ryżu długoziarnistym.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

600                        50g                        55g                                       18g

 

Podwieczorek
Krem z kalafiora z kurczakiem i dynią, batoniki mocy.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

600                        31g                        47g                                       29g

 

Kolacja
Tuńczyk grillowany na sałatce z kaszy kuskus z warzywami.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

500                        40g                        41g                                       11g


ŚRODA

I Śniadanie
Kanapka z łososiem, żółtą papryką i szpanakiem

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

500                        33g                        66g                                        9g

 

II śniadanie
Pudding z nasion chia z granolą i odżywką białkową

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

500                        28g                        47g                                        20g

 

Obiad
Kurczak z pesto z rukoli z brązowym ryżem i warzywami.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

550                        35g                        34g                                       31g

 

Podwieczorek
Krupnik domowy na żołądkach i piersi kurczaka.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

450                        35g                        39g                                       13g

 

Kolacja
Sałatka grecka

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

500                        17g                        38g                                       35g


CZWARTEK

I Śniadanie
Kuskus z dynią na słodko

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

454                        11g                        78g                                        10g

 

II śniadanie
Sałatka z kurczakiem i żurawiną

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

540                        47g                        29g                                        26g

 

Obiad
Wołowina w sosie śliwkowym z ziołowym puree i burakami.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

587                        40g                        52g                                       24g

 

Podwieczorek
Krem z zielonego groszku z łososiem i prażoną dynią.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

480                        26g                        39g                                       21g

 

Kolacja
Sałatka z kaszy pęczak i indyka z cukinią w suszonych pomidorach

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

494                        45g                        50g                                       12g


PIĄTEK

I Śniadanie
Pasta z makreli i avocado na chrupkim pieczywie.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

513                        42g                        34g                                        22g

 

II śniadanie
Twarożek waniliowy z pomarańczami, orzechami nerkowca i otrębami

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

500                        34g                        56g                                        15g

 

Obiad
Kurczak na mleku kokosowym z czerwoną pastą curry, brokułami i ryżem.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

531                        40g                        48g                                       16g

 

Podwieczorek
Jaglano-białkowy krem brulee ze śliwkami.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

486                        26g                        63g                                       15g

 

Kolacja
Indyk w pomidorowym pesto na kaszy i roszponce.

Kalorie:                Białko:                  Węglowodany:               tłuszcze:

490                        49g                        41g                                       14g